softwar.vcp.ir

به اطلاع کلیه بازدید کنندگان می رسانم این سایت دارای ادرسwww.softwar.vcp.irمی باشد

softwar.vcp.ir

به اطلاع کلیه بازدید کنندگان می رسانم این سایت دارای ادرسwww.softwar.vcp.irمی باشد

EximiousSoft GIF Creator 5.75 Portable - نرم افزار ساخت عکس متحر

برنامه EximiousSoft GIF Creator علارغم سادگی یک نرم افزار قدرتمند در امر انیمیشن است. این نرم افزار به سادگی امکان ساخت عکس متحرک برای وب سایت را فراهم می کند. با این نرم افزار میتوانید بنر، عکسهایی با کیفیت بالا و حجم کم ایجاد کرده و فایل های avi را به gif تبدیل کنید. علاوه بر این EximiousSoft GIF Creator نرم افزاری برای طراحی نیز است که دارای خصوصیت های ویرایشی حرفه ای می باشد. با این نرم افزار میتوانید افکت های بسیار زیبایی را به عکس داده و آن را با کیفیتی بالا و حجم کم ذخیره کنید که ایده ال برای وب سایت است. چه یک کاربر حرفه ای و یا یک کاربر مبتدی باشید می توانید از این نرم افزار بهره ببرید. این نرم افزار ساخت تصاویر متحرک را سایت دانلود نرم افزار رایگان برای طراحان عکس های متحرک و طراحان قالب تهیه و بدون نیاز به نصب به اشتراک گذاشته است. 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 مرکزدانلودنرم افزار

 

 

 

بیش از 40 افکت بسیاز زیبا و ویژه که با آنها می توانید فایل های AVI و عکس های متحرک زیبایی ایجاد کنید.

  • به سادگی و حرفه ای عکس های GIF ایجاد کنید به صورتی که حجم کمتری داشته باشند و زودتر بارگذاری شود.
  • با استفاده از ویرایش گر لایه ها می توانید هر عکس را جداگانه ویرایش کرده و مقدار آلفا و کانال هر عکس را جداگانه تنظیم کنید.
  • با استفاده از ابزار انتخاب جادویی Wand و Lasso و دیگر انتخاب های شکل هندسی میتوانید قسمتی از عکس ها را انتخاب، برش، حذف ویا کراپ کنید. میتوانید قسمت انتخاب شده را با استفاده از ابزارهای موجود ویرایش کنید. این ویرایش به دیگر قسمت های عکس مورد نظر هیچ تاثیری نمی گذارد.
  • شکل مورد نظر خود را در این نرم افزار بکشید. خطوط، متن، علائم، چهارضلعی با گوشه های ملایم، بیضی و دیگر شکل های هندسی را وارد کنید.
  • با چند کلیک برای بنر های خود انواع افکت های تبدیل متن زیبا ایجاد کنید.
  • خصوصیات هر لایه را به صورت جداگانه و به سادگی در این نرم افزار تنظیم کنید.
  • فایل های با فرمت GIF, AVI, BMP, PCX, JPG, TIFF, PNG, TGA, PSD, ICO, CUR, ANI و غیره را وارد کنید.
  • فایل ها را با فرمت GIF, AVI, SWF BMP, PCX, JPG, TIFF, PNG, TGA, PSD, ICO, CUR, ANI و غیره ذخیره کنید.
  • با این نرم افزار میتوانید از شر قسمت های که نمی خواهید از عکس جدا ساخته و آن را نورگذر (transparent) کنید.
  • به سادگی اندازه عکس های وارد شده را کوچکتر و بزرگتر کنید.
  • افکت های سه بعدی این نرم افزار به شما اجازه می دهد برای اجزای عکس یا هر لایه سایه ایجاد کنید. علاوه براین میتوانید outline نیز ایجاد کنید. با این ابزار میتوانید نوشته های سه بعدی زیبایی با کیفیت عالی ایجاد کنید.
  • در این نرم افزار میتوانید پیش نمایش عکس را قبل از ارسال به وب سایت ببینید. و میتوانید اندازه و ابعداد عکس را تغییر داده و تعداد دفعات loop، زمان نمایش، و تقاطع هر لایه را به صورت جدا گانه مشخص کنید.
  • GIF Creator به شما اجازه میدهد فریم تازه ایجاد و یا فریمی را کپی کنید و فرم های را که لازم ندارید پاک کنید. و همچنین ترتیب فریم های موجود را تغییر دهید.
  • اگر عملی را اشتباه انجام دادید نگران نباشید و با Undo آن را برگردانید.   
  • برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

 

 

  

 

ادامه مطلب ...

نرم افزار مرورگر اینترنتgoogelchrome1.0.1

با توجه به درخواست بازدید کنندگان متحرم این بار برای شمانرم افزار مرورگراینترنتgoogelchrome1.0.1برای دانلود بارگذاری کرده ایم 

 

نرم افزار های مذهبی

نام برنامهموضوع مدت زماندانلود
دعای کمیل ادعیه 54:17 دانلود
دعای عرفه ادعیه 01:37:00 دانلود
زیارت آل یاسین ادعیه 13:00 دانلود
زیارت امام رضا (ع) ادعیه 17:13 دانلود

مدیریت حرفه ای دانلود فایل با GetRight Professional 6.3

نرم افزار مدیریت دانلود از اینترنت

GetRight نرم افزاری در زمینه دانلود و مدیریت فایل ها از اینترنت می باشد. اگر هنگام گرفتن فایلی توسط اینترنت اکسپلورر، ارتباط شما با اینترنت به هر دلیلی قطع شود، بایستی دانلود آن فایل را از نو آغاز کنید اما با استفاده از GetRight می توان ادامه دانلود قبلی را پی گرفت بدون اینکه نیازی به شروع مجدد دانلود از اول باشد. این نرم افزار دارای ویژگی های دیگری نیز می باشد؛ مانند زمانبندی برنامه، تا در ساعت معینی شماره گیری کرده و ارتباط با اینترنت را برقرار نماید، آنگاه به دانلود فایل های درخواستی شما بپردازد و پس از گرفتن تمامی فایل ها ارتباط را قطع نموده و یا کامپیوتر را خاموش نماید. GetRight با بکارگیری جستجوی FTP، سایت های دیگری که ممکن است فایل درخواستی شما در آنجا موجود باشد را پیدا کرده و با برقراری ارتباط بین آنها، بهترین سایت را برای دانلود انتخاب می کند. درضمن با تقسیم کردن یک فایل به چندین قسمت و دانلود هر یک از آنها از سرورهای مختلف، باعث می شود که گرفتن یک فایل سریعتر انجام بگیرد. این نرم افزار با مرورگرهای Internet Explorer Firefox ،Mozilla ،Opera و Netscape Navigator هماهنگی کامل دارد. به کارگیری آسان و سازگاری با همه ویندوزها از دیگر خصوصیات این نرم افزار قدرتمند به شمار می آید.
  
 
 مرکزدانلودنرم افزار
 
 
 
 

قابلیت های کلیدی نرم افزار GetRight Professional:
- قابلیت دانلود فایل های بیت تورنت (BitTorrent)
- قابلیت دریافت فید های RSS
- قابلیت ساخت Playlist برای فایل های دانلود شده
- بازسازی رابط کاربری و گرافیک کلی نرم افزار
- پشتیبانی از پروتکل FTPS
- قابلیت تست MD5 و SHA1 به منظور تست دانلود کامل و صحیح فایل ها
- قابلیت مقایسه فایل دانلود شده با فایل روی سرور از لحاظ حجم و تاریخ
- سازگار با ویندوز ویستا 
- و ... 

حجم فایل: 4.8 مگابایت   
دانلود
 
 
رمزرمز عبور فایل : http://www.softwer.tk 
  سایتمنبع : مرکزدانلودنرم افزار
 
 

GiliSoft Exe Lock 2.0 - نرم افزار قفل گذاری روی برنامه ها

سایت دانلود نرم افزار رایگان برنامه ای را معرفی کرده که قادر است نرم افزار های نصب شده بر روی سیستم شما را قفل کند و تنها با دادن پسورد قابل اجرا می باشد. با این نرم افزار قفل برنامه دیگر خیالتان از همه چیز راحت خواهد شد و کامپیوتر خود را به راحتی در اختیار دیگران قرار خواهید داد چون دیگر آن ها نمی توانند نرم افزار ها، بازی ها و هر برنامه اجرایی را که شما قفل کرده اید بدون داشتن پسورد اجرا یا پاک کنند.
محافظت از فایل ها تنها محدود به ویروس ها و کرم های اینترنتی نیست. گاهی نیز ممکن است برنامه های جاسوسی و برخی افراد مزاحم قصد استفاده از نرم افزار های شما به نفع خود را داشته باشند و این درحالی است که ممکن است شما از این مسئله آسیب ببینید.

نرم افزار های مختلفی برای مقابله با جاسوسی ها ارایه گشته است ولی این جاسوسی ها ممکن است از طریق افرادی صورت گیرد که نزدیک شما هستند و به رایانه ی شما دسترسی دارند یا راه حلی برای شناسایی نشدن از طریق آنتی ویروس ها پیدا کرده اند. ما نرم افزار محافظ GiliSoft Exe Lock 2.0 که آخرین نسخه ی ارایه ی شده آن می باشد این کار را برای شما ممکن خواهد ساخت.
با این نرم افزار قفل نرم افزاری به راحتی می توانید بر روی فایل های Exe که همان فایل های اجرایی و نرم افزار های شما محسوب می گردند رمز گذاری کنید و اشخاصی که رمز را داشته باشند بتوانند از این فایل ها استفاده کنند. این نرم افزار از سیستم های 32 و 64 بیتی پشتیبانی کاملی به عمل می آورد و به راحتی می تواند با داشتن سخت افزای ساده از سیستم و فایل های اجرایی شما محافظت نماید.
امکانات و قابلیت های اصلی برنامه قفل نرم افزار 

 

 مرکزدانلودنرم افزارwww.softwer.tk

  • کاربرد و نصبی سریع و آسان
  • حجم بسیار پایین و عدم نیاز به فضای زیاد دیسک
  • قابلیت رمز گذاری بر روی فایل های Exe و اجرایی
  • محافظت از اجرا و یا پاک کردن نرم افزار های محافظت شده از طریق این نرم افزار
  • پشتیبانی کامل از سیستم های 32 و 64 بیتی که در نوع خود بسیار خوب است
  • عدم نیاز به سخت افزاری قدرتمند و سازگار با اکثر پردازنده های Intel و AMD
  • سرعت اجرا و پاسخگویی به فرامین
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز مخصوصا ویندوز ویستا و ویندوز محبوب  ۷  

 

  

 

 

رمزرمز عبور فایل : http://www.softwer.tk 

سایتمنبع : مرکزدانلودنرم افزار